Am semnalat în repetate rânduri problemele din Gara Piteşti, cele mai frecvente fiind mizeria de la periferie şi improvizaţiile din scânduri care se doresc a fi… rampe de acces. Au trecut aproximativ trei luni de când gara, modernizată cu fonduri europene, a fost dată în folosinţă. Dacă în ceea ce priveşte improvizaţiile putem spera la o schimbare, legat de proiectul în sine există un inconvenient major: de la peron nu există o rampă care să înlesnească transportul bagajelor voluminoase, ce să mai pomenim de persoanele cu handicap care se deplasează în cărucior. Cele două modalităţi de acces la peron fiind scările rulante la urcare şi apoi treptele. Este greu de desluşit ce-a fost în mintea proiectanţilor când au decis ca accesul să se facă urcând un etaj şi apoi coborând, când puteau să facă măcar un culoar care să ducă direct la peron.
Vagoane mizerabile
Dincolo de proiect, ceea ce nu ţine de modul în care au fost realizate lucrările, dar ne afectează într-un mod cât se poate de serios sunt vagoanele deteriorate, pline de mizerie chiar şi în compartimentele de la clasa I. Angajaţii CFR responsabili ar trebui să facă un minim de efort să le cureţe. Ştim că vinovaţi sunt în primul rând călătorii lipsiţi de orice urmă de educaţie, asta nu înseamnă însă că restul merită să circule în condiţii execrabile.
George OLTEANU
Foto: Val NICOLAU
4 Comentarii
Adi
Exista si lifturi de la intrarea in gara pana la peroane! Nu mai dezinformati!
Cat despre starea vagoanelor, sagetile arata destul de curat, iar femeile de serviciu isi fac aparitia la fiecare tren ce are punct de stationare final la Pitesti. Cu trenurile personale automat e alta fauna in ele, nu e timp de facut curat decat la Bucuresti Basarab. Daca aia nu fac, atunci n-are cine sa mai faca.
Adi
De laudat ceva nu sunteti in stare. Mai ales de cand trenul e accesibil (multe sageti la pret de personal), plus ca numarul de calatori a crescut considerabil in ultimul an. Transporta CFR-ul mai multi calatori cu 3 trenuri decat toti dubarii aceia vizavi de McDonalds
Alex
Parerea mea.. alta investitie uriasa fara nici pic de cap, se putea face si o gara mai mica, nu ditamai magaoaia pustie, iar cu banii aceia o parcare subterana langa centru era o minune.
Elena
@Alex, dar parcarea supraterana de la Trivale ce are? Tu chiar aspiri la o investitie cu adevarat mai inutila…ce iti pasa tie de trenuri/gari, important e unde iti lasi tu magaoaia de masina intr-o parcare pustie.