Dacia a încheiat cea mai bună jumătate de an din istoria prezenţei pe piaţa din Franţa cu un rezultat record: 77.700 de autovehicule vândute, cu 20,8% creştere faţă de anul trecut.
Astfel, compania românească producătoare de automobile a urcat la o cotă de piaţă de 6,5%, reuşind astfel să devanseze cea mai vândută marcă din Europa, Volkswagen. Practic, Dacia a devenit marcă franceză, plasându-se pe locul patru după cele trei celebre branduri locale, Renault, Citroen şi Peugeot. Potrivit dateloe Renault, în luna iunie, Dacia a vândut 16.696 de vehicule, autoturisme şi vehicule comerciale, cu o creştere de 28,3%.
La nivelul Uniunii Europene, Dacia a înregistrat o creştere de 17,4% după primele cinci luni ale anului, ajungând la 225.800 unităţi, cu o estimare înainte de publicarea datelor oficiale de 270.000 după primele şase luni, un volum de asemenea record pentru marca românească.
Anul acesta, se preconizează că Dacia va înregistra şi la nivel global vânzări record, după ce în 2017 au fost vândute 1,5 milioane de exemplare ale mărcii împreună cu versiunile similare sub marca Renault. Potrivit lui Sylvain Coursimault, directorul gamei Global Acces (care include modelele entry level de la Renault precum şi modelele Dacia), Renault Group ţinteşte un volum de 2 milioane de autoturisme Global Acces până în 2022, o creştere de aproximativ 30% în doar patru ani, după cum relatează revista Challenges, publicaţie la care şi Renault este printre acţionari.