Marcă românească de vocaţie europeană, Dacia nu încetează să surprindă an de an, stabilind recorduri de vânzări pe tot mapamondul. Recent, Dacia a produs vehiculul cu nr. 4.000.000, eveniment sărbătorit în mijlocul marii comunităţi Dacia din Franţa, unde clienţii mărcii şi familiile lor s-au întâlnit pe Domeniul Courson de lângă Paris sub genericul Marele Picnic Dacia.
Maşina cu nr. 4.000.000 este o Dacia Duster şi a intrat în posesia unui client francez. Acesta este Denys Charrasse, care a cumpărat vehiculul de la agentul Dacia din oraşul său, Saint-Quentin-en-Yvelines, intrând astfel în istoria mărcii. Denys Charrasse a fost întâmpinat cu bucurie şi sărbătorit în cadrul Marelui Picnic Dacia de cei 11.212 participanţi înregistraţi oficial. Iar cine a dorit a putut să semneze sau să lase un mesaj pe maşina Duster special pregătită pentru această ocazie.
La această dată, Dacia este comercializată în 44 de ţări, iar succesul mărcii este din ce în ce mai impresionant în special în Franţa, care este principala piaţă de desfacere a autoturismelor fabricate la Mioveni, marca românească ocupând cea de a cincea poziţie în clasamentul desfacerilor de vehicule (modelul preferat şi totodată cel mai vândut pe piaţa franceză fiind Dacia Sandero).
Cea de a opta întâlnire a clienţilor Dacia în Franţa a fost un nou succes, o mare sărbătoare care a culminat cu concertul energizant al unuia dintre cei mai populari artişti francezi ai momentului, Christophe Willen. Participanţii la Marele Picnic Dacia au putut profita în familie de o zi plină de momente dintre cele mai diverse, de la prezentarea gamei de modele Dacia şi a programelor lansate pentru clienţi, până la activităţi sportive precum fotbal, volei, jocuri nautice, animări fotografice, ateliere pentru copii etc.
Val. NICOLAU