Prăbuşirea înmatriculărilor de maşini ca urmare a introducerii procedurilor WLTP a fost înregistrată şi în România în luna septembrie, potrivit datelor DRPCIV. Pentru segmentul de autoturisme, scăderea fost de peste 70%, în timp ce pentru vehicule comerciale procentul a fost mai mic. Înmatriculările de autoturisme în România au scăzut în luna septembrie cu 74 de procente faţă de anul trecut, fiind cel mai mare declin din Europa.
Cele mai mari scăderi au fost înregistrate de Dacia, Volkswagen, Renault şi Opel, care au pierdut procente însemnate, de peste 80%, dar şi volume mari ale maşinilor înmatriculate.
Dacia a înregistrat în septembrie numai 663 de autoturisme înmatriculate, faţă de 3.300 anul trecut, iar Volkswagen – 161 de unităţi, faţă de 866 în septembrie 2017. Este foarte important şi faptul că piaţa de autoturisme second-hand de import, cele înmatriculate pentru prima dată în România, a scăzut substanţial în septembrie, cu 56.
Un Comentariu
Anonim
Si o să fie …şi mai bine ,…câtă vreme , în România zecile de impozite şi taxe „directe”, dar şi „indirecte”, sunt cele mai împovărătoare din Europa (de pe proprietarii de autoturisme statul jupoaie 10(zece) piei !) …A ajuns bietul român să blesteme clipa „nefericită” când a cumpărat „maşina”, ba unii, … „maşinile” ! Ce n-ar da acum să „scap/e de…ea/ele”?! …Mai ales după vreo 5-10 ani , maşina devine „dusmanul nr.1″, mai ceva ca…”nevasta” !…