Renault Group a vândut 1.422.600 de vehicule în primul semestru din 2021, în creştere cu 18,7% faţă de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2020, dar cu 24,2% mai puţin decât în semestrul întâi al anului 2019, relatează Reuters și News.ro.
La sfârşitul lunii iunie 2021, portofoliul de comenzi al Grupului în Europa este echivalent cu 2,5 luni de vânzări, susţinut de atractivitatea ofertei Renault E-TECH, de vânzările gamei de vehicule utilitare, precum şi de noile modele Dacia Sandero şi Dacia Spring 100% electric.”Într-un context perturbat în continuare de pandemia COVID-19, Renault Group a vândut 1.422.600 de vehicule în primul semestru din 2021, în creştere cu 18,7% faţă de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2020, dar cu 24,2% mai puţin decât în semestrul întâi al anului 2019″, arată grupul.
Vânzările mărcii Renault s-au cifrat la 901.500 vehicule, în creştere cu 18,5% faţă de primul semestru 2020. Volumele comercializate în Europa au reprezentat 59% din total. Vânzările către clienţii persoane fizice reprezintă acum 40% din total pe cele cinci pieţe mari ale Europei (Franţa, Germania, Spania, Italia, Marea Britanie). Această pondere este superioară cu aproape 2 puncte procentuale faţă de 2019, anul dinaintea crizei. În Europa, marca Renault a vândut 532.161 vehicule (+13,2%) corespunzător unei cote de piaţă de 7%.
Acest rezultat este susţinut de creşterea puternică a vânzărilor de autoturisme electrice şi electrificate E-TECH (91.869 vehicule, în creştere cu 149%).Pe piaţa vehiculelor utilitare, aflată în creştere cu 42,3%, Renault a reuşit să-şi majoreze cota cu 0,4 puncte procentuale, până la 14,4%. În afara Europei, marca Renault a înregistrat vânzări în creştere datorită lansării unor modele de succes. Astfel, vânzările din India au crescut cu 86,6%, propulsate de rezultatele bune ale modelului Kiger.