Cum se fură cu… casa de marcat? … Păi, se poate aşa ceva? Aţi întâlnit un astfel de „mod de operare”? Cel puţin noi, ziariştii, am întâlnit. Am şi scris de mai multe ori. Iar ieri, o distinsă doamnă ne-a trecut pragul ca să ne mai relateze două cazuri de acest gen. Unul i s-a întâmplat unei prietene ale sale, care a cumpărat de la Kaufland Nord – Piteşti o sticlă de ulei „din turtă”, iar pe bon i-au fost marcate… şapte sticle! (Nu e prima oară când de la acest magazin ne-au fost semnalate astfel de incidente)
În al doilea caz a avut şi are de suferit chiar doamna noastră. A cumpărat anumite produse de la „Catena” – din complexul „Fortuna” – iar farmacista i-a spus cât costă: „100,25 lei”. Ba chiar i-a zis că, dacă nu are cei 25 de bani, nu e nicio problemă… Numai că, ajunsă acasă – da, din păcate, abia atunci – doamna a verificat bonul pe care era trecut – la „Total Lei” – 86,25.
Am uitat să vă spun: cea păgubită este o personalitate a oraşului Piteşti, un preţuit om de cultură, care nu suferă fiindcă a pierdut 14 lei. Dar o doare, evident, un astfel de gest, o pungăşie specifică oamenilor mărunţi, care n-ar trebui să se întâmple într-o companie cu ştaif cum se pretinde a fi „Catena”. Şi, cu atât mai mult, nu ar trebui să se întâmple într-o farmacie, acolo unde oamenii caută alinarea suferinţelor, nu sporirea lor, prin furtişaguri…
În fine, doamna s-a întors la „Catena” să reclame acest fapt, dar farmacista în cauză… intrase în concediu. Ca o reparaţie, probabil, i s-a propus returnarea sumei cheltuite. De parcă despre asta era vorba… (G.L.)