Când faci primii pași în afaceri, este tentant să încerci fiecare tactică și fiecare canal de vânzare în același timp, dar este o greșeală care te poate costa scump, atât din punct de vedere al timpului, cât și al banilor. Marketingul este zona în care tinerii antreprenori comit cel mai des greșeli, deoarece sunt dornici să fie auziți și văzuți, astfel încât să poată obține primele rezultate cât mai repede.
Dacă dorești să creezi o afacere de comerț electronic de succes și durabilă, trebuie să îți concentrezi eforturile asupra acelor canale de marketing care vor produce cele mai bune randamente în cel mai scurt timp posibil. Orice altceva te poate costa mulți bani, pe care i-ai putea investi în extinderea afacerii.
Iată care sunt cele mai eficiente metode de a-ți promova afacerea pentru un succes garantat:
- Search engine optimization
Internetul oferă acces la virtualizarea afacerii tale la un cost redus. Astfel, te poți conecta cu potențiali clienți oferind conținut de înaltă calitate prin articole, materiale de instruire, videoclipuri, e-book-uri și buletine informative. Dacă ai un buget care îți permite, poți angaja servicii SEO (Search Engine Optimization) pentru a-ți îmbunătăți materialele digitale, astfel încât acestea să poată fi mereu actualizate și afișate pe fiecare motor de căutare.
- Social media marketing
Dacă dorești să îți extinzi afacerea, știi cât de important este să fii prezent pe rețelele sociale. Când vine vorba de social media, Facebook domină în continuare ca una dintre cele mai utilizate platforme online. Marea majoritate a oamenilor îl folosesc în fiecare zi, ceea ce oferă mărcilor și companiilor oportunitatea de a profita la maximum prin implementarea unei strategii de marketing convingătoare.
Unele conturi de socializare permit utilizatorilor, care ar putea deveni clienți, să lase mesaje despre conținutul ales în scopul promovării. Încurajează-ți clienții să lase feedback cu privire la produsul tău chiar pe platformă și răspunde activ, informativ și profesional comentariilor publicate. Când alți clienți potențiali îți găsesc profilurile de socializare, aceștia vor vedea feedback pozitiv cu privire la serviciile oferite. Astfel, persoanele care îți vizitează pagina vor fi predispuse să devină clienți, deoarece au o dovadă care le demonstrează calitatea produselor sau serviciilor companiei tale.
- SMS marketing
Marketingul prin SMS se referă la trimiterea de mesaje text sau SMS, sub formă de campanii sau mesaje tranzacționale, pentru a atinge un obiectiv. SMS-urile sunt utilizate în principal pentru a comunica oferte, actualizări și alerte urgente acelor persoane care au decis anterior să primească acest tip de mesaj de la o companie.
SMS marketing este una dintre cele mai economice mijloace de a promova mesajele publicitare. Comparat întotdeauna cu alte canale de marketing, poți, la un cost redus, să creezi o campanie de publicitate complet atractivă, care să îți aducă profituri semnificative și clienți noi într-un timp scurt. Smso.ro oferă pachete complete de marketing prin mesaj, pentru orice buget, deci, dacă această tactică ți se pare a fi potrivită pentru nevoile tale, intră pe site și vezi prețurile pentru campaniile de SMS marketing pentru care poți opta.
Deși marketingul poate părea o zona intimidantă la început pentru noii antreprenori, există tactici utile și atractive de câștigare a unor clienți de durată. Consultă-te cu diverși specialiști în domeniu și găsește-o pe cea mai potrivită pentru afacerea ta!
Sursă foto: Shutterstock.com