Nu ştim exact cine, cum şi în ce fel încheie contracte la Telekom, putem doar bănui că e vorba despre unul sau mai mulţi angajaţi neatenţi care greşesc datele de facturare. Este a nu ştiu câta oară când unii piteşteni se plâng de modul în care compania de telecomunicaţii foloseşte datele personale.
Astfel, un locatar din cartierul Teilor reclamă că, de mai multă vreme, primeşte în cutia poştală o factură Telekom, deşi nu este abonat al acestei firme.
Factura cu pricina este pe numele altei persoane, însă adresa corespunde cu cea a reclamantului. Prin urmare, putem vorbi despre un prejudiciu financiar, în situaţia în care abonatul a cărui adresă este menţionată greşit nu este la curent cu datoriile.
„Atenţie! Este a nu ştiu câta oară când trimiteţi facturi pe adresa mea! Niciodată de când s-a dat blocul în folosinţă (n.r. – şi este un bloc construit la mijlocul anilor ’50) nu a locuit o persoană cu acest nume aici! Nu mai continuaţi aşa!” – a scris piteşteanul pe plic, în ideea că poştaşul îi va anunţa pe cei responsabili de greşeală.
Telekom are însă la activ isprăvi şi mai mari, precum erorile din sistemul de plată. Vă reamintim că, în urmă cu aproximativ un an, din cauza unei aşa-zise mentenanţe sau lucrări pentru îmbunătăţirea platformei online, restanţele subsemnatului, afişate în sistem, erau zero (sau chiar sold negativ!).
Cu toate că, după cum am aflat ulterior – de la recuperatori – aveam de plată câteva sute de lei. Ca mine personal, mulţi alţi cetăţeni se confruntă cu situaţii similare.
După efectuarea plăţilor, serviciile au rămas inactive şi nu vă mai povestesc câte drumuri am bătut pentru a rezolva o problemă care la alţi operatori se reglează automat!
Seriozitate germană. Sau românească?