De mai bine de doi ani, miniştrii de la Transporturi promit marea cu sarea, adică reabilitarea Transfăgărăşanului şi montarea de copertine în puncte cheie în aşa fel încât avalanşele să fie ţinute departe de carosabil. Dar nu doar zăpada reprezintă un pericol pe cel mai spectaculos drum din ţară, ci şi căderile de pietre în special între kilometriii 56+700 şi 132+800. Nu degeaba chiar şi acum, vara, circulaţia este interzisă pe timpul nopţii pe acest drum. Zi de zi, centrul Infotrafic al Poliţiei Române atrage atenţia cu privire la riscurile la care se expun şoferii, noaptea, pe Transfăgărăşan, dar nu se face nimic pentru a remedia situaţia. Ministerul Transporturilor nu ţine cont de cererile mediului de afaceri din Argeş care doreşte dezvoltarea turismului în zona de nord, preferând să mintă că lucrează la studii de fezabilitate. De studii ne-am săturat, mai vrem şi fapte!
Cu minciunile nu treci Transfăgărăşanul…
Advertisement
Advertisement