De ani buni se tot discută despre infrastructura rutieră şi de importanţa dezvoltării acesteia. De ani buni Dacia, agentul economic care ţine Argeşul în viaţă, stăruieşte pentru construcţia autostrăzii Piteşti-Sibiu şi a drumului expres Piteşti-Craiova. Şi de ani buni guvernanţii se fac că… fac şi, de fapt, îi doare în cot. Sunt adevăraţi criminali economici, deoarece o infrastructură bine dezvoltată atrage investiţii în unităţi productive noi, dezvoltă turismul, contribuie la o poziţionare mai bună a judeţului pe harta economică a ţării.
Lipsa infrastructurii condamnă judeţul, în timp, la moarte economică. Importanţa celor două investiţii amintite mai sus este subliniată constant de diverşi actori economici, iar acum a venit rândul camionagiilor.
Conform Cefin Trucks , demararea unor noi mari proiecte de infrastructură precum drumul expres Craiova-Piteşti sau autostrada Piteşti-Sibiu „va determina constructorii să achiziţioneze camioane şi utilaje noi, mai ales în contextul în care şi în următorii ani construcţiile vor continua”. După trei ani consecutivi de scăderi, anul acesta ar trebui să avem o creştere de 7% a sectorului construcţiilor, creştere care va fi susţinută de infrastructura mare şi de cea edilitară, conform specialiştilor.