Unul dintre cei mai titraţi argeşeni, recunoscut din punct de vedere profesional la nivel naţional şi internaţional, Constantin Stroe, a fost prezent atât la vizita făcută de preşedintele francez Francois Hollande la Măgurele, cât şi la dineul oferit la Cotroceni de preşedintele României Klaus Johannis în cinstea oaspetelui francez. Supranumit „omul Dacia”, Stroe, de numele căruia se leagă privatizarea Dacia şi preluarea de Grupul Renault, se bucură în continuare atât de aprecierea oficialilor francezi de la Renault, cât şi de cea a oficialilor români.
Constantin Stroe zicea că, în timpul vizitei, de mai multe ori a fost adusă în discuţie reuşita de la Dacia Renault, preşedinţii Hollande şi Johanis apreciind că privatizare Dacia este un exemplu al reuşitei şi au apreciat că este de dorit ca şi alte investiţii franceze din România să ajungă la performanţele uzinei de la Mioveni, care de departe se detaşează ca fiind cea mai importantă. Stroe s-a referit la investiţia Airbus de la Ghimbav, unde vor fi produse elicoptere şi ar fi de dorit ca şi această fabrică să ajungă la performanţele Dacia Renault. Din nou fostul director general de la Dacia a negat eventualitatea relocării uzinei de la Mioveni la Tanger, în Maroc, şi şi-a exprimat convingerea că Masterplanul de infrastructură va fi implementat şi că mult dorita autostradă Piteşti-Sibiu va fi construită indiferent de rezultatul alegerilor parlamentare de la iarnă.
Sincer, n-am văzut pe nimeni.
Ieri, Constantin Stroe a fost la Craiova, la Ford, împreună cu vicepremierul Costin Borc şi cu ministrul Transporturilor, Petru Sorin Buşe, tot pentru a discuta despre infrastructură pentru ca împreună, Dacia Renault şi Ford, să susţină un plan viabil în acest domeniu.
Val. NICOLAU