Ieri ne-a vizitat la redacţie un cetăţean extrem de revoltat de atitudinea unor angajaţi de la o companie de telefonie din Piteşti. Concret, acesta ne-a prezentat dovezi care confirmă că are probleme cu vederea, dar de fiecare dată când merge să plătească facturile sau e interesat de anumite servicii pentru persoane defavorizate se loveşte de un zid al nepăsării. „Am rugat o angajată să îmi citească un mesaj după ce am plătit factura, însă mi-a spus că nu e pe caietul ei de sarcini. Iar când i-am spus că sunt interesat de un telefon potrivit nevoilor mele, m-a trimis la o coadă kilometrică, doar ca să aflu că… nu au aşa ceva. Am vorbit şi cu directorul companiei respective, iar acesta mi-a recomandat ca, data viitoare când mai primesc mesaje, să rog pe cineva de pe stradă să mă ajute cu cititul – că nu e treaba angajaţilor. Iar telefoanele se găsesc şi ele pe toate drumurile…”.
Toată treaba asta cu atitudinea nepotrivită vine în completarea unei alte metehne prin care companiile de telefonie înţeleg să-şi îndeplinească obiectivele (atragerea cât mai multor abonaţi): fără a ţine cont de problemele de sănătate sau de cunoştinţele clienţilor, consultanţii profită de naivitatea acestora şi le fac oferte care, ulterior, îi usucă de bani: telefoane şi tablete cadou (de fapt, oamenii plătesc bani grei la abonamentul care le însoţeşte), extraopţiuni de care nu au nevoie (ce să facă un pensionar care doar îi întreabă pe copii de sănătate cu zeci de GB trafic pe internet?!) ş.a.m.d.
4 Comentarii
Puiu
„Mă întâlnesc zilnic cu situaţii dintre cele mai absurde. Câte întâmplări, atâtea aberaţii”
Păi, credeţi că degeaba îşi începe aşa editorialul de astăzi, colegul dumneavoastră? V-am spus şi eu că nu e zi să nu fim bătaia de joc a cuiva! Nesimţirea nu mai are limite şi e foarte greu de curmat pentru că suntem lipsiţi de reacţie şi curaj şi nu-l punem pe prost în banca lui la timp. Aşa aţi procedat şi dvs. in articolul la care aţi muncit astăzi.De ce nu aţi dat numele companiei , vă era teamă că-i faceţi reclamă? Nu că ar fi una mai grozavă ca alta, dar şi ce directori au !Eram tentat să le zic nişte ţărani, dar nu pot să jignesc nişte oameni truditori şi cu bun simţ. Pentru astfel de directoraşi ar trebui cuvinte mult mai grele ,dar şi le vor primi cu siguranţă.Nu ştiu de ce, dar am senzaţia că pe zi ce trece ne urâm tot mai tare, dar nu nţeleg de ce!
George Olteanu
Domnule Puiu, nu am dat numele companiei pentru că întâmplarea descrisă e valabilă şi la concurenţă. Dar, între noi fie vorba, sunt băieţii care au cele mai ieftine abonamente şi cel mai slab semnal 🙂
Puiu
Apreciez raspunsurile inteligente si pentru ca detin informatii autorizate ca sunteti un jurnalist foarte bun, o sa va tin sub lupa. Un baiat educat raspude cititorilor lui in orice situatie. Multumesc si mult succes!
George Olteanu
Vă mulţumesc!