Comisia de circulație, 31 de propuneri pentru traficul din Pitești. Care sunt respinse și ce a fost avizat.
Primăria Municipiului Pitești anunță că în ședința Comisiei de sistematizare a circulației rutiere și pietonale, organizată joi, 10 octombrie 2024, au fost analizate, avizate sau respinse următoarele propuneri:
1. Amplasarea a trei limitatoare de viteză pe carosabilul străzii Mitropolit Antim Ivireanu, la numerele 12, 14, 22 – În analiză.
2. Instituirea sensului unic de circulație pe aleea carosabilă dintre blocurile D18 și D20, respectiv D19 și P20, în cartierul Exercițiu, cu circulația autovehiculelor dinspre strada Vasile Lupu și ieșirea printre blocurile PD6 și P20 – AVIZAT.
3. Montarea unui semafor cu buton la trecerea pentru pietoni de pe carosabilul Bulevardului Eroilor, la intersecția cu strada Dacia (Spitalul de Pediatrie) – RESPINS.
4. În ședința comisiei din data de 21.08.2023, a fost analizată și respinsă propunerea de montare de stâlpișori pentru delimitarea locurilor de parcare longitudinale pe strada Exercițiu, pentru a exclude oprirea autovehiculelor în fața proprietății nr. 69. Petentul solicită reanalizarea situației – RESPINS.
5. Montarea a două limitatoare de viteză pe carosabilul străzii Constantin Dobrogeanu Gherea, la blocul 1, în fața scărilor C și D – RESPINS.
6. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Smârdan, la intersecția cu Calea Craiovei – RESPINS.
7. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe aleea carosabilă dintre blocurile A1 și 41A, în cartierul Craiovei, la intersecția cu Calea Craiovei – RESPINS.
8. Amplasarea unui limitator de viteză pe carosabilul Aleii Școlii Normale – RESPINS.
9. Amplasarea unui limitator de viteză pe carosabilul Intrării Grigore Grădișteanu – RESPINS.
10. Montarea de indicatoare de restricție cu semnificația „Staționarea interzisă” pe carosabilul Aleii Nicolae Tatic, în dreptul blocului B2019, pe partea opusă acestui imobil – RESPINS.
11. Amplasarea unui limitator de viteză pe carosabilul Aleii Stadionului, în apropierea intersecției cu Intrarea Lujerului – RESPINS.
12. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Exercițiu, nr. 73, în apropierea fast-food-ului Iraqi – RESPINS.
13. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Despot Vodă, la intersecția cu strada Exercițiu, în dreptul Pieței Traian – RESPINS.
14. În ședința din data de 31.05.2023, la pct. 15, a fost analizată și respinsă propunerea de amplasare a unei treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Gârlei, la nr. 24, în apropierea intersecției cu strada Nicolae Gane. Petentul a revenit cu o nouă solicitare – RESPINS.
15. Montarea de indicatoare de restricție cu semnificația „Oprirea interzisă” pe aleea carosabilă care face legătura între strada Prundu Mic și Aleea Anghel Saligni, pe partea stângă a direcției de mers dinspre strada Prundu Mic. În această zonă există două tronsoane de drum aflate între parcările de reședință în spic, unde autovehiculele sunt parcate paralel cu bordura, îngreunând traficul – AVIZAT.
16. Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești solicită montarea de limitatoare de viteză la intrările și ieșirile din parcările publice prevăzute cu sisteme de bariere automate de pe Bd. Republicii – „Finanțe”, strada Victoriei – „Pavone” și cea supraterană de la blocurile E3a, E3b și E3c, pentru a reduce riscul producerii de daune senzorilor care acționează barierele – AVIZAT.
17. Amplasarea de indicatoare rutiere de restricție cu semnificația „Interzis în ambele sensuri” la capetele pasajelor de sub blocul 2 Calea București. Pasajele în cauză sunt pietonale, făcând legătura dinspre parcările din fața blocului către platforma pietonală din fața Filarmonicii Pitești – RESPINS.
18. În ședința comisiei din data de 05.09.2024, la pct. 17, a fost avizată înlocuirea marcajului rutier, respectiv linie continuă și discontinuă, de pe carosabilul Bd. Nicolae Bălcescu, de la intersecția cu Aleea Seneslau, cu un altul, cu linie dublă continuă, astfel încât vehiculele care circulă din direcția Centru spre Aleea Seneslau să întoarcă în sensul giratoriu de la complexul Leroy Merlin. Se solicită revenirea la marcajul anterior, întrucât autovehiculele de mare tonaj care intră dinspre Bd. Nicolae Bălcescu către Aleea Seneslau nu au loc să efectueze virajul la dreapta sau mutarea stâlpului de curent de pe trotuar – RESPINS.
19. Pentru reducerea riscului de producere a accidentelor pe Bd. Republicii, în zona pasajului către cartierul Tudor Vladimirescu, se propune prelungirea aliniamentului de stâlpișori care despart benzile 1 și 2 de circulație, până după intersecția cu aleea carosabilă dintre blocurile S9b și S9d, astfel încât vehiculele care coboară de pe pasaj să nu poată vira la stânga printre cele două blocuri – AVIZAT.
20. Delimitarea aleii carosabile din fața blocurilor S9d și S9c prin blocarea acesteia la jumătate cu stâlpișori metalici; accesul la locurile de parcare să se facă, pentru blocul S9d, dinspre Bd. Republicii, iar pentru blocul S9c să se deschidă accesul dinspre Bd. Frații Golești – RESPINS.
21. Aplicarea de marcaje rutiere cu semnificația „Oprirea interzisă” pe aleea carosabilă din fața blocului 10A, scările A, B și C, în cartierul Trivale, astfel încât autovehiculele să poată efectua manevrele de intrare/ieșire din parcare, în condiții de siguranță – RESPINS.
22. Instituirea sensului unic de circulație pe aleea carosabilă din fața Bazinului Olimpic, cu circulația autovehiculelor dinspre bazinele exterioare către parcarea cu stații de încărcare pentru autobuze – AVIZAT.
23. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Câmpului, la numărul 37. Trecerea de pietoni se dorește a fi executată în dreptul unui pasaj pietonal care dă acces dinspre parcarea pentru autobuze DLS, de pe Aleea Dobrogea – În analiză.
24. Montarea de indicatoare de restricție cu semnificația „Oprirea interzisă” pe carosabilul străzii Gheorghe Asachi – arteră cu sens unic – care să acționeze pe partea dreaptă a direcției de mers, întrucât petentul consideră că, din cauza parcării pe ambele părți, calea de rulare rămâne prea îngustă – RESPINS.
25. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe carosabilul străzii Horia Cloșca și Crișan, în fața blocului B15, sc. B – În analiză.
26. Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe carosabilul Bulevardului Petrochimiștilor, la intersecția cu Aleea Urmuz – RESPINS.
27. Amplasarea a două limitatoare de viteză pe carosabilul Aleii Anghel Saligni, în dreptul Colegiului Tehnic „Constantin D. Nenițescu” – RESPINS.
28. Montarea unui semafor cu lumină verde intermitentă pentru virajul la dreapta, la semaforul existent la trecerea pentru pietoni de pe carosabilul străzii Gheorghe Șincai, la intersecția cu strada Sfânta Vineri, pentru autovehicule care circulă din direcția Căii București – AVIZAT.
29. Montarea unui limitator de viteză pe carosabilul Aleii Parcului, în zona accesului pietonal către Expo Parc dinspre această arteră – RESPINS.
30. Pe strada Carpenului, pe tronsonul din zona Bisericii „Sfintele Femei Mironosițe”, se propune ca circulația autovehiculelor ce vin din direcția Bd. 1 Decembrie 1918 să se facă prin ocolirea pe dreapta a parcării din centrul străzii, iar cele care vin dinspre str. Gârlei, pe sensul celălalt – AVIZAT.
31. Înlocuirea marcajului existent, respectiv linie continuă și discontinuă, de pe carosabilul Bd. Nicolae Bălcescu, de la intersecția cu Aleea Căminelor, cu un altul, cu linie dublă continuă, astfel încât vehiculele care circulă din direcția Centru spre Aleea Căminelor să întoarcă în sensul giratoriu de la complexul Leroy Merlin – AVIZAT.
Un Comentariu
Anonim
Numai aberații ale unor oamenii incompetenți și profund corupti.
Aceste masuri sunt luate din birou fără a cunoaște situația reala din teren și pentru a apară interesele unor indivizi cu influenta care își impun propriile reguli în fata unei administrații corupte și incompetente.