Ne mirăm de ce unii oameni sunt reticenţi când vine vorba de asigurări de viaţă? Ei bine, unul dintre motive (cel puţin dacă ne referim la Piteşti) este că, odată ce-ai semnat contractul, anumiţi consultanţi uită că trebuie să se ocupe şi de servisarea clienţilor. Astfel, ajuns cu o poliţă la data scadentă, mă trezesc că nu o pot achita din pricină că nimeni nu îmi furnizează ordinul de plată. Mai mult decât atât, nu sunt înştiinţat nici măcar de faptul că respectiva companie (sau broker) şi-a mutat sediul. După mai multe „săpături”, aflu unde s-au mutat consultanţii. Problema e că, ajuns la faţa locului, găsesc uşa încuiată. Asta deşi, teoretic, sediul trebuia să fie deschis. Or fi fost plecaţi angajaţii cu treabă, dar chiar aşa, să nu rămână nimeni la birouri? Într-un final, rezolv problema printr-un intermediar (bine e să mai ai şi prieteni adevăraţi) care ia legătura cu şefii societăţii, le spune oful meu şi îmi trimite apoi documentul pe e-mail. E doar o scurtă poveste dintr-o enciclopedie a nemulţumirilor clienţilor. Multe apar din lipsa comunicării (cum este cazul meu), dar şi mai numeroase sunt cazurile când consultanţii îndrugă verzi şi uscate doar pentru a-şi atinge obiectivele: o opţiune suplimentară pe poliţă, un nou contract, o mărire a primei de asigurare ş.a.m.d. Suntem curioşi să aflăm şi experienţa voastră dacă faceţi parte din „categoria” oamenilor asiguraţi. Sunteţi sau nu mulţumiţi de modul în care vi se oferă consultanţa?
George OLTEANU