Advertisement
Nu ştiu cât a plătit Carrefour ca să închireze spaţiul din Piaţa Primăriei, cert este că ideea de a organiza un soi de festival al mâncărurilor folosind paleţi la asamblarea meselor şi a băncilor dă centrului o imagine de piaţă africană, de unde ar fi bine să nu lipsească bananele, nucile de cocos şi maimuţele. Mă întreb ce vrea să evidenţieze Carrefour prin asta? Faptul că gândeşte „outside the box”? Adică e o companie creativă, cu idei originale? Mi-e teamă că nu le-a ieşit nici de data asta la fel cum, câteodată, nu le iese bine nici aranjamentul mărfurilor la raft şi retragerea produselor expirate, etichetarea şi semnalizarea corectă a promoţiilor.
Advertisement
3 Comentarii
Alexee
Ce om normal s_ar așeza într-un bazar ca ala sa manace? Aia fac mișto de noi sau sunt doar proști de bubuie?
Anonim
Francezul e frate cu africanul, de sânge chiar 🙂 deci s-au orientat bine
Anonim
Sincer chiar nu stiu de ce va place sa comentati si sa va dati toti niste destepti pe net dar in realitate sunteti cu totul altii? Am o intrebare pentru cel care a postat asta cati bani si-a luoat din treaba asta? Fratilor nu va place ceva sau nu va intereseaza nu va mai dati cu parerea