* Dacia nu prinde podiumul
Acum o bucată de vreme, în urma unui sondaj, aflam care sunt cele mai populare mărci auto la Piteşti. Departe de a ne surprinde, constatam că preferinţele piteştenilor coincid cu cele ale celorlalţi români. La automobile noi, lumea cumpără Dacia, Skoda, Volkswagen şi Ford, conform cifrelor de vânzări pe 2016. Pe piaţa second-hand, lucrurile stau cu totul altfel, topul fiind condus de Volkswagen, urmat de Opel şi Audi. Şi mai surprinzător este clasamentul popularităţii pe… Facebook. Aici, unde ne-am fi aşteptat ca Dacia şi Renault să facă legea, podiumul este ţinut de Volkswagen, cu peste 28 milioane fani (deducem că sunt şi mulţi străini care apreciază Volkswagen România), urmat de Ford, cu aproape 8 milioane de urmăritori, şi de Renault, cu 550.000 de fani. Dacia se poziţionează abia pe locul patru, cu 430.000 de fani. Prin urmare, dacă ar mai fi ceva de îmbunătăţit, cei de la Dacia trebuie să-şi crească popularitatea pe reţelele de socializare. Nu că ar conta prea mult, dar cine ştie? Unii au câştigat alegeri datorită acestei mase…
George OLTEANU