În repetate rânduri am relatat că administraţia locală din Ştefăneşti a transformat un drum de câmp într-o şosea modernă, asfaltată şi prevăzută cu glisiere metalice pe ambele laturi. Aceasta este strada Sticlelor, care asigură legătura cea mai scurtă între DN 7 şi zona de sud a Piteştiului.
Cu toate astea, mai rămăsese tronsonul de acces pe coronamentul barajului Prundu, cu ieşire către strada Lânăriei, care arăta mai rău decât cel mai nenorocit drum forestier. Plină de gropi, bucata aia de stradă punea la grea încercare şi suspensiile vehiculelor, şi nervii şoferilor cărora le e imposibil să priceapă de ce nu s-a întreprins nimic pentru rezolvarea problemei.
Această stare de lucruri a durat aproape trei ani, perioadă în care pisica era aruncată de la o autoritate publică la alta. Ei bine, ceea ce nu s-a putut vreme de trei ani a fost posibil în mai puţin de o jumătate de zi, după ce administraţia din Ştefăneşti încă în funcţie până la alegerile din 5 iunie a primit, în sfârşit, undă verde să execute lucrarea. Asfaltarea celor 192 m din acel tronson a durat fix… trei ore şi singurul element care mai lipseşte este marcajul rutier.
Totuşi, acolo mai există o problemă pe care, de asemenea, am adus-o în atenţie autorităţilor abilitate, şi anume restricţia de tonaj stabilită la maximum 3,5 tone. Ei bine, nimeni nu respectă această restricţie. În zonă funcţionează o staţie de betoane, despre care am fost informaţi că a obţinut o derogare, dar ce facem cu celelalte vehicule grele care circulă pe acolo fără ca cineva să le bage în seamă? Dacă autorităţile abilitate nu vor interveni cu fermitate, cu siguranţă că nu peste foarte mult timp drumul respectiv va fi distrus de vehiculele grele. Şi-ar fi păcat.
Val. NICOLAU