Parchetul a clasat cazul Ioanei Marinescu și al companiei de cosmetice PLUSH BIO. Conform rezultatelor mai multor inspecții, ancheta le-a găsit nevinovate. Și acuzațiile sunt mai degrabă ca un atac informațional.
Reamintim că în 2020, cel mai mare brand românesc s-a confruntat cu un scandal. PLUSH BIO a fost acuzat de faptul că produsele cosmetice sunt dăunătoare sănătății. Reclamațiile de pe rețelele de socializare au aruncat în aer spațiul media. Foarte repede, scandalul a devenit la nivel național.
S-a spus despre zeci de victime. În echitate, trebuie remarcat faptul că poliția a acceptat 11 reclamații. 9 reclamații au fost respinse imediat din cauza lipsei de probe. Două reclamații s-au pierdut.
În ciuda acestui fapt, procuratura a început să verifice întreprinderea. Au încercat să o condamne pe Ioana Marinescu pentru înșelăciune. Dar nu s-au găsit semne de minciună, nici încălcări în compoziția produselor timp de doi ani de procedură.
Analiza chimică a produselor PLUSH BIO nu a confirmat acuzațiile
Institutul Național de examinare medico-legală a efectuat o analiză chimică a întregii linii de produse PLUSH BIO. Concluzia finală afirmă că produsele pentru acnee pe care le-a dezvoltat Ioana Marinescu nu ar putea dăuna dacă sunt respectate recomandările.
Din aceasta putem concluziona că scandalul care aproape a distrus o companie mare românească a apărut fără motive evidente. Și se pare că a devenit posibil datorită rețelelor sociale.
Un grup de jurnaliști de la Bruxelles au vorbit despre această problemă – campania împotriva PLUSH BIO – distrugerea investitorului.
How to destroy a company using social media
Ioane Marinescu a fost amenințată cu moartea, dar PLUSH BIO va trăi
În interviul său recent pentru Fanatik.ro Ioana Marinescu a spus că la un moment dat bullying-ul a depășit rațiunea. Viața ei a fost amenințată și persecutată.
O astfel de agresiune publică a provocat un aflux de clienți. În 2020, PLUSH BIO avea 150 de mii de clienți unici. Și doar 11 reclamații nedovedite plus rețelele sociale au oprit practic vânzările.
După concluziile agențiilor de aplicare a legii și inspecțiilor, s-a dovedit că produsele mărcii sunt absolut sigure. În plus, investitorii și piețele străine au devenit interesate de produsele cosmetice românești. Și există o mare probabilitate că produsul să fie în curând în cerere în alte țări.
Cu toate acestea, va fi corect și corect să susțineți PLUSH BIO în România. Este rău când afacerea română pleacă din țară.