Semnalăm zilele trecute faptul că unii dintre câştigătorii unui concurs promoţional al unei companii de bere nu au putut intra în posesia premiului. Motivul era acela că firma desemnată cu onorarea premiilor nu mai avea astfel de produse pe stoc. Ambele firme implicate în concurs sunt consacrate, fiind vorba despre producătorul de bere Carlsberg şi despre reţeaua de benzinării MOL.
În aceeaşi zi în care ziarul „Argeşul” a publicat aceste aspecte, reprezentanţii producătorului de bere Carlsberg au luat măsurile necesare şi au remediat problema onorării premiilor către câştigătorii din Piteşti.
„În primul rând, dorim să vă mulţumim pentru semnalarea situaţiei din Piteşti.(…) În cazul punctual din Piteşti, conform informaţiilor primite, în urma investigaţiilor efectuate avem informaţia că respectivul consumator a intrat în posesia premiului la cea de-a patra staţie (nr.red. – în trei din patru benzinării MOL nu existau premii). Am demarat acţiuni de investigare internă pentru a constata şi remedia imediat cauzele care au condus la situaţia creată, alături de partenerul nostru implicat, dorind astfel să evităm repetarea unor asemenea situaţii” – se menţionează într-un comunicat de presă primit de la producătorul de bere Carlsberg.
În plus, producătorul de bere, pentru a asigura o transparenţă totală şi o experienţă cât mai bună pentru toţi participanţii, are deschisă o linie telefonică dedicată şi încurajează consumatorii să adreseze orice informaţie sau nelămurire pe această cale sau online, pe pagina de internet.
Flavius PETRESCU