Profitând de vremea frumoasă, mii de piteşteni au ieşit ieri la plimbare pe Strada Mare. Aveau şi motive: în Piaţa Primăriei se desfăşoară Oktoberfest, un festival al berii în premieră în oraşul nostru, iar în Piaţa „Vasile Milea” s-au instalat tarabele şi terasele pentru târgul „Toamna Piteşteană” care se deschide astăzi. În plus, zecile de covrigării şi magazine i-au atras pe trecători ca un magnet. Lumea părea total dezinteresată de referendumul pentru familie care se desfăşura în acelaşi timp, mulţi membri ai secţiilor de votare spunându-ne că s-au plictisit teribil din cauza lipsei de activitate. Nici pe la partide nu a fost forfotă prea mare, la PSD Argeş, de exemplu, de abia spre seară fiind ceva „acţiune”. Problema fundamentală este aceea că liderii PSD nu au reuşit (şi parcă nici nu au vrut!) să facă o campanie aşa cum trebuie pentru susţinerea referendumului iniţiat de propriul partid. Mesajele s-au limitat la câteva postări pe Facebook, adică exact în mediul în care cealaltă Românie (oameni atraşi mai mult de doctrina #rezist) se simte precum peştele în apă. Se vede clar, aşadar, ce iese dintr-o acţiune în care interesul direct al celor implicaţi (respectiv alegerile) nu este prezent…
Campanie slabă pentru referendum
Advertisement
Advertisement
Un Comentariu
Ioan
Problema nu este campania…problema este ignoranta și indiferenta cetățeanului…la modul cum reacționează cei 80% din cetatenii Romaniei…sunt în stare ca…pentru o țuică și un mic…sa fie de acord cu reintroducerea sclaviei… România se mai bazează…începând cu 7 Octombrie pe…4 milioane de cetățeni…restul sunt…oameni în deriva…dispuși sa vândă orice…pentru orice…Vae victis!