Campanie de senzație! Firme românești vor fi promovate pe clădirile din Times Square, New York.
Compania românească Blindspot intermediază aceste servicii și anunță o campanie prin care brandurile românești se pot promova în celebra Time Square din New York, începând din 1 Decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024.
Brandul care va sparge gheața și care va apărea în Times Square pe 1 decembrie este Arctic.
Au mai răspuns deja pozitiv brandurile Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds și 5togo.
Prin „365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului.
Matei Psatta, fondatorul Blindspot, a explicat pentru Economedia că în campanie nu vor fi folosite fonduri publice.
Cât vor trebui să plătească brandurile pentru promovarea pe panourile publicitare din New York?
Pentru un brand, costul unei astfel de campanii va fi de circa 4.500 de dolari, în urma unei subvenții acordate printr-un parteneriat realizat de Blindspot. Toate fondurile alocate sunt private, nu vor fi utilizați bani publici.
În mod normal, costul unei apariții ar fi de circa 30.000 de dolari.
Sursa economedia.ro