
Problemele transportului public din Mioveni continuă să persiste: curse anulate, autobuze insuficiente și stații amplasate necorespunzător.
Primarul orașului Mioveni, Aurel Costache, a reacționat prompt la sesizările cetățenilor referitoare la disfuncționalitățile din transportul public județean Pitești – Mioveni, operat de o societate privată. Autoritățile locale au primit numeroase sesizări online și fizice, privind lipsa de eficiență a serviciului, care afectează confortul și siguranța navetiștilor din Mioveni.
Curse anulate și autobuze insuficiente
De la începutul acestei luni, la Primăria orașului Mioveni au ajuns numeroase sesizări fizice și online privind disfuncționalitățile înregistrate pe traseul de transport public județean Pitești – Mioveni, operat de societatea privată care a câștigat licitația organizată de Consiliul Județean Argeș, prin Autoritatea Județeană de Transport.
„Primăria orașului Mioveni privește cu maximă seriozitate această situație și împărtășește îngrijorarea dumneavoastră”, a declarat primarul Aurel Costache.
Deficiențele semnalate de cetățeni includ:● anularea unor curse la ore de vârf;● nerespectarea orarului și a graficului curselor; ● lipsa afișajelor în stații;● numărul insuficient de autovehicule; ● lipsa stațiilor intermediare de la Ramada și Rectorat;● stații improvizate în locuri neadecvate.
Aurel Costache a subliniat că administrația locală a constatat aceste probleme încă de la începutul activității operatorului privat de transport.
Apel la autoritățile județene pentru soluții rapide
În urma întâlnirilor programate, dar neefectuate cu reprezentanții operatorului de transport, Primăria Mioveni a solicitat oficial autorităților județene măsuri imediate.
În paralel, primarul Costache a purtat o serie de discuții cu reprezentanții Autorității Județene de Transport și ai Consiliului Județean Argeș, care au culminat cu o adresă oficială ce detaliază toate deficiențele semnalate, printre care:● întârzieri și anularea curselor, mai ales în orele de vârf;● parc auto insuficient și tehnic necorespunzător;● lipsa afișajelor cu programul curselor în stații;● dificultăți în achiziționarea abonamentelor, fără condiții clare și accesibile;● absența stațiilor intermediare în municipiul Pitești;● refuzul operatorului de a participa la întâlnirile oficiale organizate de Primărie.
„Am solicitat măsuri urgente din partea autorității județene care a atribuit contractul, respectiv verificarea operatorului, publicarea programului complet, îmbunătățirea parcului auto și stabilirea unui cadru de colaborare real cu administrația locală”, a adăugat Aurel Costache.
De asemenea, Primăria Mioveni solicită un cadru de colaborare concret între administrația locală și operatorul de transport pentru a rezolva aceste probleme.
Monitorizare continuă din partea autorităților locale
Deși Primăria Mioveni nu are competența directă de a rezilia contractul cu operatorul de transport, Aurel Costache a subliniat angajamentul autorităților locale de a monitoriza îndeaproape situația.
„Vom continua să exercităm presiune instituțională, să monitorizăm permanent situația și să informăm Consiliul Județean Argeș și Autoritatea Județeană de Transport până la remedierea completă a problemelor”, a promis primarul din Mioveni.
Primăria Mioveni apreciează implicarea cetățenilorși face apel la un dialog constructiv pentru soluționarea rapidă a acestor probleme. „Vă mulțumim pentru colaborare! Numai prin dialog deschis între autorități și cetățeni putem îmbunătăți calitatea vieții în Mioveni”, a concluzionat Aurel Costache.







































