Cu ocazia prezentării de către Grupul Renault a planului său strategic „Renaulution”, marca Dacia şi-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani. Prin crearea noului business unit Dacia-Lada, compania îşi va spori eficienţa şi competitivitatea şi îşi va extinde atât prezenţa pe pieţele externe, cţt şi gama de modele prin abordarea segmentului C, iar conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.
Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui model SUV de 4,6 m lungime, robust, spaţios şi perfect adaptat pentru escapadele în aer liber, care prefigurează soluţia propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la preţul unui model din segmentul inferior. Conceptul Bigster încorporează valorile de simplitate, onestitate şi autenticitate specifice mărcii Dacia, care au generat în timp în rândurile clienţilor săi sentimentul apartenenţei la o comunitate specială. Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase, ci şi interiorul care este foarte primitor, fiind printre cele mai spaţioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.
Bigster nu încorporează artificii de design precum elemente cromate sau ornamente cu aspect de aluminiu, ci este un SUV autentic, opţiunea asumată de constructor fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecţiile laterale.
Anticipând un viitor model reprezentativ al gamei Dacia, conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride, asigurând astfel adptarea permanentă atât la nevoile clienţilor, cât şi la evoluţia reglementărilor din domeniul auto. Astfel, Dacia răspunde mai mult ca oricând nevoilor şi aspiraţiilor rele ale clienţilor săi, îmbinând oferta unei achiziţii raţionale cu designul atrăgător.