Biblioteca de Energie, campania lansată de CEZ Vânzare şi Rogalski Damaschin Public Relations, a câştigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, în cadrul uneia dintre cele mai valoroase competiţii europene de relaţii publice.
Revenim asupra subiectului publicat în ediţia noastră din 4 mai, când anunţam că Biblioteca de Energie a fost nominalizată, de către un juriu format din 40 de lideri recunoscuţi ai industriei de comunicare, printre cele cinci finaliste într-o competiţie în care au fost înscrise peste 2.400 de campanii. Iată, Campania Biblioteca de Energie a fost desemnată marea câştigătoare, ieri-seară, la ceremonia de premiere desfăşurată la Londra, din cele cinci finaliste provenite din toată regiunea. Recunoaşterea este cu atât mai valoroasă cu cât CEZ Vânzare a fost singura companie românească din domeniul energetic nominalizată la SABRE Awards EMEA.
„Primim această distincţie internaţională cu multă satisfacţie şi o împărtăşim cu clienţii noştri, sursa noastră inepuizabilă de inspiraţie. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motivează să dăm tot ce avem mai bun pentru că noi credem că energia cea mai valoroasă vine de la oameni” – a declarat Martin Zmelik, Country Manager Grupul CEZ în România.
Aceasta este cea de a doua distincţie pe care campania o primeşte, anul trecut recunoaşterea venind la nivel naţional din partea Romanian PR
Award unde a fost premiată cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse şi servicii existente.
Cristina MILIARE