Începând cu data de 15.11.2018, OAMGMAMR filiala Argeş derulează activitatea de eliberare a avizului anual – 2019 pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist/asistent medical/moaşă.
Acordarea avizului pentru anul 2019 se face în baza depunerii de către solicitant la secretariatul filialei a următoarelor documente:
– cerere tip (poate fi descărcată de pe site-ul www.oammr-arges.ro link-ul Informatii utile/Formulare tip sau poate fi pusă la dispoziţie la sediul filialei);
– copie a poliţei de asigurare de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională (asigurare de malpraxis) valabilă pentru perioada 01.01.2019 – 31.12.2019 (se păstrează limitele aplicate şi în anul 2018), respectiv valoarea minimă a poliţei este:
a) 10.000 euro pentru asistenţii medicali generalişti/asistenţii medicali/moaşe care îşi exercită profesia în unităţile sanitare cu paturi;
b) 4.000 euro pentru asistenţii medicali generalişti/asistenţii medicali/moaşe care îşi exercită profesia în cabinete de medicină primară, ambulatorii;
c) 2.000 euro pentru asistenţii medicali de farmacie);
– extras din Revisal (Raport per salariat) semnat şi ştampilat de către angajator, excepţie fac asistenţii medicali din unităţile sanitare care virează cotizaţia lunar;
– numărul mimim de 30 credite EMC cumulat în anul 2018 (se vor depune în copie doar acele certificate, diplome, atestate etc. pentru cursuri/manifestări, altele decât cele organizate de OAMGMAMR filiala Argeş);
– copie a Certificatului de membru;
– copie a documentelor care atestă modificări ale contractului individual de muncă, după caz.
Asistenţii medicali aflaţi în una sau mai multe dintre situaţiile enumerate mai jos vor avea în vedere următoarele precizări:
Cei care şi-au schimbat numele sau cartea de identitate, vor prezenta acte doveditoare, după caz :
– copie CI;
– copie certificat căsătorie;
– copie hotărâre desfacere căsătorie.
Absolvenţii de şcoală postliceală şi facultate (anul 2018), care s-au înscris în OAMGMAMR pe baza adeverinţei eliberată de unitatea de învăţământ, vor prezenta:
copie legalizată după diploma de absolvire.
NOTĂ: Asistenţii medicali pensionari care îşi continuă activitatea vor depune şi certificat se sănătate fizică şi psihică în vederea eliberării avizului.
Program de lucru: luni – joi, orele 08.00-16.00.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la secretariatul OAMGMAMR Argeş, telefon 0348.401 082.
„Amintim asistenţilor medicali argeşeni că exercitarea legală a profesiei de asistent medical se face exclusiv cu respectarea condiţiilor prevăzute de legea exercitării profesiei noastre, şi anume, deţinerea Certificatului de membru, însoţit de avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei”, a declarat Estera Stămoiu, preşedintele Ordinului Asistenţilor Medicali Argeş.
2 Comentarii
Anonim
Bună ziua am o nelămurire dacă mie îmi expira autorizația în martie pe 28 și malpraxisul tot în 28 eu trebuie sa îmi.scot dc malpraxisul în ianuarie pe data de 1 și pot veni în 28 martie sa mi se reînnoiască autorizatia
Anonim
In aceisi situatie sunt si eu imi expira avizul si malprx in martie si nu stiu daca trebuie sa depun actele pentru avizul pe 2019 acum s.au aproape de 1martie?