Auchan avertizează clienții. Nu mâncați acest produs!
Deși omul, și aici ne referim la homo sapiens, are în spate o evoluție de peste 300.000 de ani, se pare că tot acest timp nu a fost suficient pentru a acumula inteligența necesară evitării unor situații neplăcute.
Ba chiar aș îndrăzni să spun că ne aflăm pe o pantă descendentă în ceea ce privește capacitatea de adaptare, de a face față problemelor, de a supraviețui – până la urmă.
Prin urmare, în ziua de azi ne „lovim” de tot felul de mesaje de avertizare în cazuri cât se poate de evidente pentru orice specimen cu IQ-ul mai mare decât numărul de la pantofi.
Spre exemplu, un banal cactus de ghiveci vândut de Auchan, țepos și departe de a stârni apetitul oricărui om normal la cap, are o etichetă pe care scrie negru pe alb: „A nu se mânca!„
Da, asta e lumea în care trăim. Iar dacă găsiți această inscripționare ca fiind haioasă, să nu uităm de multe altele care chiar se referă la reale pericole: nu vă aplecați peste balustradă, nu deschideți ușa în mers, nu umblați cu flacăra aprinsă în apropierea contorului de gaz ș.a.m.d. Mesaje de care unii nu țin cont și ajung proprietari de garsoniere cu ușa în tavan.
Astfel, în atare condiții, mă aștept să găsesc curând o recenzie sau un comentariu despre cât de gustos (sau nu) a fost cactusul de la Auchan.
P.S. Este o plantă care „vrea” doar ceva căldură, apă o dată pe săptămână și în niciun caz nu își „dorește” să fie consumată, oricât de mare ar fi foamea celui care o cumpără.
3 Comentarii
jimmy
Este vorba de raspunderea legala a magazinului, sunt obligati sa puna astfel de etichete pentru a se proteja. In unele tari (in curand probabil si in Romania) exista ‘vctime de profesie’ care se expun la diverse situatii periculoase ca apoi sa poata da in judecata o companie pentru daune fizice sau morale, rezultatul fiind de regula o intelegere in afara tribunalului, cu multe zerouri in coada…
George Olteanu
Aşa este!
Mircea
Hai ma Ziarul Argesul: you can do better than this!
Unde este jurnalismul de altadata, unde?