Aşa cum am anunţat, astăzi, Compania Dacia deschide precomenzile pentru Dacia Spring, primul model electric produs la Mioveni, cel mai accesibil de pe piaţa europeană.
Agilă, robustă, spațioasă pentru categoria sa, echipată cu o motorizare 100% electrică și beneficiind de o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP (305 km conform ciclului WLTP urban), Dacia Spring deschide o nouă eră: cea a mobilității electrice la îndemâna tuturor. Pentru a sărbători această revoluție, Dacia a ales ziua echinocțiului de primăvară. Astfel, pe 20 martie vor fi deschise precomenzile online pentru Dacia Spring. Pentru a ilustra acest lucru, Dacia și Publicis Conseil au gândit o campanie plină de culoare care reamintește tuturor filozofia mărcii – faptul de a oferi ceea ce este esențial pentru clienți la un preț accesibil.
Campania, realizată la Madrid de James F. Coton, pe acordurile cântecului „Mad World” în interpretarea lui Noëm, pune în paralel două lumi, fiecare existând alături de cealaltă, fără a se judeca reciproc: cea a ultra exclusivității și cea a inclusivității cu Dacia.
Sloganul ales, „Noua Dacia Spring. 100% electric. Exclusiv pentru toți”, subliniază faptul că unele lucruri ar trebui să fie accesibile tuturor, iar mobilitatea electrică face parte dintre acestea.
Această campanie ingenioasă reflectă poziționarea Dacia ca brand care revoluționează piața auto. Asemenea mărcii, campania de publicitate exprimă ceea ce este esențial. Spotul publicitar va fi disponibil pe site-ul media Dacia sâmbătă, 20 martie.
„Dacia lansează totodată împreună cu agenția Hopscotch operațiunea #SpringIsComing, derulată în mai multe orașe mari din Europa. Pentru că strada este locul de pornire a marilor schimbări, Dacia s-a asociat cu o serie de artiști urbani pentru a aduce un vânt de libertate în domeniul mobilității. O mobilitate 100% electrică, pe care Dacia Spring o face de acum accesibilă tuturor. Dacia va dezvălui realizările pline de inspirație a patru echipe de artiști urbani care au decorat străzile din Paris, Madrid, Milano și București cu creațiile lor originale. Începând de mâine, publicul larg va putea descoperi pe rețelele sociale Dacia lucrările unor artiști de talent, recunoscuți pentru angajamentul lor în promovarea unei arte eliberate de orice constrângeri: William Roden (Paris), Media ODV (Madrid), Nicola Canarecci (Milano) și Sweet Damage Crew (București).
Dacia vă dă întâlnire sâmbătă, 20 martie, pe site-ul www.dacia.ro pentru a descoperi creațiile artiștilor pe asfalt”, transmit reprezentanţii companiei.