Argeş. Un nou pas pentru permanentizarea circulaţiei auto pe Transfăgărăşan.
Demersurile PNL Argeș de conștientizare a importanței Transfăgărășanului pentru turismul argeșean și pentru economia națională dau rezultate, importanța aceștei șosele excepționale fiind înțeleasă la toate nivelurile de decizie. În acest context, au început demersuri în vederea modenizării Transfăgărășanului.
Cristian Pistol, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că CNAIR a transmis spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice documentaţia necesară licitaţiei contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Transfăgărăşan, km 104 -130+800.
Prin acest contract se urmăreşte identificarea de soluţii tehnice care să permită circulaţia o perioadă cât mai lungă pe an între Piscul Negru şi Cabana Bâlea Cascadă, a anunţat directorul general al CNAIR, Cristian Pistol. “Sâmbătă, domnia sa, va fi prezent în Argeș, într-o vizită de lucru atât pe șantierul Tronsonului 5 Pitești-Curtea de Argeș al autostrăzii Sibiu-Pitești cât și pe Transfăgărășan”, a anunțat Cosmin Petrescu, președintele PNL Curtea de Argeș.
„Primul pas important pentru modernizarea Transfăgărăşanului (DN7C)! Am transmis spre validare către ANAP documentaţia necesară licitaţiei contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate între km 104 şi km 130+800. Prin acest contract vrem să identificăm acele soluţii tehnice care să permită circulaţia o perioadă cât mai lungă anual între Piscul Negru şi Cabana Bâlea Cascadă. Acest drum unic în lume va deveni mult mai accesibil şi mai sigur pentru toţi cei care vor să îl viziteze”, a declarat Cristian Pistol.
Anul trecut, 160 de companii din industria HORECA au semnat o petiție pentru ca Transfăgărășanul să nu se mai închidă la 31 octombrie. Petiția a fost inițiată de Cosmin Petrescu, președintele PNL Curtea de Argeș, iar Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, CNAIR, a decis ca Transfăgărășanul să nu se mai închidă la sfârșitul lunii octombrie, ci atunci când condițiile meteorologice o impun. Decizia CNAIR de a demara modernizarea Transfăgărășanului este un pas firesc al acestor solicitări de a menține drumul deschis tot timpul anului.
Un Comentariu
Ioan
Marea adunare a…pinguinilor din politica…sa faca parastasul de 20 de ani de promisiuni pentru A1-Sibiu-Pitesti…cu Transfagarasanul…de 20 de ani toot promit ca…se va face…se va face…minim 10 ani va mai dura pana cand se va realiza…daca se va realiza!!!🤣🤣…la nivelul actual al datoriei publice a Romaniei…Intrebare: de ce nu incep lucrarile de finalizare la Linia CF Curtea de Arges-Ramnicu Valcea?…este la 90% stadiul de finalizare…s-a cheltuit 1 miliard de dolari de Romania pentru realizare…este in Master Planul de Transporturi… prin anul 2010 mai trebuia 100 milioane euro pentru finalizare…acum s-a dublat sigur suma dar…de ce nu se face?…sa ne spuna Sorin Grindeanu si cu Marcel Ciolacu…sau tot asa…nu vrea…Florian Coldea!!!😂😂