Mesajul ilustrat pe prima copertă a Revistei „Argeş” – o baionetă, mânuită de o mână nazistă, străpunge dureros Biblia (afiş antinazist din 1943, al Barbarei J. Marks, numit „Acesta este inamicul”) – este conectat la realităţile momentului, acum când extremismul, în forma lui cea mai nouă – terorismul – atinge cote înspăimântătoare.
Din cuprins: Prietenie şi posteritate (cronică de eveniment), de Ana Blandiana, Un grupaj poetic bilingv (cronică literară), de Nicolae Oprea, „Transfer” şi „Ajuns din urmă”, faţa şi reversul unor pagini de jurnal, de Liviu Ioan Stoiciu, La iarbă verde (proză), de Leon-Iosif Grapini, Visul (proză), de Marian Ilea, Poezia lui Ilie Vodăian, de Mircea Bârsilă, Fabule şi povestiri însăilate, parodiate, plagiate, de Marin Ioniţă, Un poet al pelegrinajului nomad şi al călătoriei (cronică literară), de Ştefan Ion Ghilimescu, Din dragoste de şcoală, de Rodica Lăzărescu, Între abis şi plenitudine, de Viorel Nica, Între Lupus şi îngeri rataţi, de Daniel Ilea, „Leonce şi Lena” rezistă (cronică dramatică), de Cristian Sabău, Veşti vesele şi triste despre comuna cu patru biclioteci publice. Din Polonia de azi…, un reportaj despre călătoria sa în Polonia, de Mihai Barbu, Soluţia finală: cărţile pe rug, o tulburătoare istorie readusă la zi de Mariana Şenilă-Vasiliu. Revista abundă şi de poezie bună: Ioan Radu Văcărescu, Ion Vintilă Fintiş, Magda Grigore, Grigore Constantin, Cosmin Boitoş (ultimul – câştigător al Premiului Revistei „Argeş” la concursul „Porni Luceafărul…” – Botoşani, 2017), completând un sumar dens, elevat, cu care publicaţia editată de Centrul Cultural Piteşti ne-a obişnuit.