
Postul scos la concurs și atribuțiile acestuia
Primăria Municipiului Piteşti organizează, în data de 16.10.2025, ora 10, la sediul său din Piteşti, Bulevardul Republicii, nr.71, concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a postului contractual vacant cu durată normală a timpului de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de inspector de specialitate, gradul IA din cadrul Serviciului Dezvoltare, Promovare și Managementul Proiectelor.
Condițiile de participare
Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concurs sunt următoarele:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe sociale, ramura științe economice.
- vechime de minim 7 ani în specialitatea studiilor;
- cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel de bază, dovedite prin documente specifice.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor
Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Piteşti din Bulevardul Republicii, nr.71, după cum urmează:
- 16.10.2025, ora 10 – proba scrisă;
- interviul – în maxim 4 zile lucrătoare de la data probei scrise.
Bibliografia, tematica, actele necesare pentru participarea la concurs și atribuțiile stabilite în fișa postului precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se pot obține de pe site-ul instituției: www.primariapitesti.ro la secțiunea Anunțuri sau de la Primăria Municipiului Piteşti, Bulevardul Republicii nr. 71 – Compartimentul Relații Publice.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciului Management Resurse Umane, telefon 0372481819, e-mail resurseumane@primariapitesti.ro.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este data de 08.10.2025.

































