Aici se lucrează mai greu ca în antichitate. „Faci 6 ore dus-întors!”
Potrivit paginii „Călătorul feroviar”, din imaginile surprinse ieri între Pitești și Golești reiese că lucrările merg extrem de prost.
Călătorii se plâng de timpi enormi de parcurs până la București.
„Am fost ieri dus / întors Pitesti – București. 3 ore dus, 3 ore întors”, este comentariul unuia dintre ei.
„Înainte de ’89 într-o săptămână acest tronson era finalizat (Atenție! Fără oprirea traficului feroviar), se venea cu șina montată pe traverse, decât o scotea pe cea veche și o punea pe cea nouă. În ritmul ăsta le trebuie un an de zile.”, apreciază altcineva.
– Lotul 1: Chitila – Ciocănești (firul II) și Ciocănești – Titu (fir I și II), de la km 10+600 la km 49+780 (linii curente și directe din statiile Săbăreni, Ciocănești și Ghergani)
– Lotul 2: Titu – Călinești – Golesti (fir I și II), de la km 49+980 la km 95+000 (linii curente si directe din statiile Fusea, Mătăsaru, Găești, Leordeni și Călinești).