O cititoare a ziarului nostru ne-a semnalat o speţă legată de Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Argeş ce-şi are sediul în Piteşti, pe b-dul I.C. Brătianu (în curtea Casei Judeţene de Pensii).
Iată ce ne scrie femeia: „Fiica mea a împlinit, în primăvară, 18 ani. Ea încă mai este elevă la liceu şi nu înţeleg de ce i-a fost întreruptă, din iunie, alocaţia… Pentru că nu locuiesc în oraş am sunat în repetate rânduri la Agenţie, formând numărul de telefon pentru public 0248.222.245, însă de fiecare dată mi-a răspuns robotul. Apelurile le-am făcut în mijlocul săptămânii de lucru şi în prima parte a zilei, ca să fiu sigură că am cu cine discuta la telefon. După mai multe încercări, m-am lăsat păgubaşă. A doua zi am venit la sediul din Piteşti cu o maşină de «ocazie» pentru a mă lămuri ce e de făcut în cazul meu. Aici am avut parte de o altă surpriză neplăcută. Ghişeul de informaţii de la parterul clădirii a fost desfiinţat şi, după cum am zărit pe ferestruică, a fost transformat într-un soi de depozit. Am artroză şi am urcat, cu greu, o scară în formă de melc. În fine, am ajuns la primul etaj. După ce mi-am tras sufletul m-am închinat. Un singur birou – secretariatul – era deschis pentru public. Iar oamenii care aveau de depus te miri ce acte şi persoanele care doreau, ca şi mine, să afle o informaţie împărţeau aceeaşi… coadă. Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Argeş nu dă doi bani pe relaţia cu publicul. Telefonul de contact este nefuncţional. Şi nu are un ghişeu de informaţii la parter, aşa cum este normal. Fiind vorba despre o instituţie a statului care oferă multe servicii către populaţie – inclusiv pentru bătrâni, mame cu prunci la piept şi persoane cu handicap – am considerat că trebuie tras un semnal de alarmă cu privire la aceste aspecte care ţin şi de omenie şi de bun simţ, nu numai de o bună organizare”.