Related Articles

3 Comentarii

  1. 1

    Geo

    Aveti dreptate, autobuzele electrice sunt mai mult o gaselnita de marketing. Mult mai eficient din punct de vedere al costurilor ar fi clasicul troleibus. Dezavantajele ar fi ca nu atinge viteza unui autobuz electric si necesita ceva investitii initiale in infrastructura. Dar in rest, nu se compara.

    Reply
    1. 1.1

      Alex

      De acord, sunt pentru introducerea de troleibuze cel putin pe linia 2 unde permite infrastructura. Ar trebui sa fie achizitionate si autobuze articulate pentru cresterea capacitatii de pasageri/ora. Linii dedicate pentru transportul public cand vedem in Pitesti?

      Reply
  2. 2

    Alex

    Autonomia scade si pe timp de iarna la baterii. Doar ca aceste 40 de autobuzele electrice nu vor circula pe linia Arpechim-Bascov ci pe linii mai scurte. Iar statiile de alimentare de la capetele de linii tocmai asta vor face, vor incarca autobuzele in acei timpi de asteptare. Da, probabil cu timpul autonomia va creste iar investitia in electrice va fi mai rentabila, dar pana la urma aici vorbim de fonduri UE oricum si reduceri de noxe.

    Putina dezinformare cu acest articol domnule Dita.

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!