În Argeş nu prea mai avem… drumuri. De exemplu, şoferii care circulă pe ruta Piteşti – Râmnicu Vâlcea reclamă că stau ore în şir în trafic din cauza unor lucrări la Milcoiu. CNAIR spune că până mâine-seară se încearcă finalizarea lucrărilor, dar nu se ştie niciodată, nu-i aşa, când vine vorba despre termene asumate de autorităţi. Este doar un exemplu al suferinţei pe care şoferii o îndură pe arterele de circulaţie.
Drum nou, crăpat
Consiliul Judeţean Argeş a reuşit în 2018 să termine, după patru ani, reabilitarea şi modernizarea drumului dintre Dragoslavele şi Stoeneşti. Reparaţii s-au mai făcut şi prin alte locuri, de pildă pe traseul Costeşti-Bradu, dar atât de bine au lucrat cei de la Regia de Drumuri că după trei luni de la turnarea covorului asfaltic au apărut crăpături în asfalt, fiind nevoie de… plombare! Pe de-o parte, bine că s-a intervenit, căci dacă apuca drumul să intre în acest fel în ciclul îngheţ-dezgheţ era jale; pe de alta, sunt serioase semne de întrebare privind calitatea lucrărilor făcute. Aşadar, nu suntem în stare nici să cârpim cum trebuie drumurile pe care le avem, ce să mai visăm la autostrăzi?
Infrastructură la pământ
Cu câteva excepţii, infrastructura judeţeană de drumuri este la pământ. Pentru două drumuri care fac legătura cu judeţe învecinate s-au obţinut fonduri europene şi acestea vor fi reabilitate, dar în rest ce facem? Nici la drumurile naţionale nu stăm mai bine. Avem probleme mari pe rutele Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea, Curtea de Argeş – Câmpulung Muscel, Transfăgărăşan, iar pe drumul Piteşti – Câmpulung Muscel -Braşov lucrările de reabilitare şi modernizare decurg în ritm de melc. Şi atunci, ce pretenţii să avem la autostrăzi şi drumuri exprese? Sau la o nouă centură ocolitoare a Piteştiului? Sunt lucrări promise de guvernanţi, dar care bat pasul pe loc! Una peste alta, infrastructura este una dintre problemele pe care ar fi putut foarte bine să o arate UE cu degetul, că tot a votat Parlamentul European un raport nefavorabil ţării noastre. În schimb, guvernanţii sunt traşi de urechi pentru justiţie…
Un Comentariu
mihnea
Cred ca in ultimii ani au fost inmatriculate cateva milioane de masini.Ma intreb unde sunt banii pe care noii propietari ii platesc pentru impozite si rovigneta?Salarii si pensii speciale.