Cea de-a treia promotie de cursanti Jedi SEO School, singura scoala de SEO (Search Engine Optimization) din Romania, a absolvit miercuri, 27 noiembrie. Acest curs SEO s-a desfasurat pe o perioada de doua luni, incepand cu 1 octombrie, la sediul agentiei de marketing online iAgency din Bucuresti.
Pe parcursul celor aproape 50 de ore de cursuri, participantii, printre care s-au numarat atat antreprenori, cat si angajati din domeniu, au aflat sau au aprofundat notiuni despre optimizarea on page si off page, atat teoretice, cat si practice.
Acest curs SEO este „creatia” lui Ovidiu Joita, CEO & founder iAgency, cu o experienta de peste 15 ani pe piata de marketing online din Romania. „Jedi SEO School si-a propus sa creeze o noua generatie de specialisti, care sa aiba cunostintele generale pentru a contribui cu succes la piata organica de Search, indiferent de domeniul de activitate al brandului pentru care lucreaza”, explica Ovidiu Joita.
Acesta precizeaza ca principalele motive care l-au convins sa intemeieze Jedi SEO School sunt lipsa profesionistilor si a cunostintelor despre marketingul online, dar si cererea tot mai mare de servicii SEO.
Spre deosebire de altele similare, acest curs SEO poate fi considerat unul complet, din mai multe motive. In primul rand, durata sa este una foarte extinsa: mai exact, cursantii se intalnesc in acelasi loc, de luni pana miercuri, intre orele 18:00 si 20:00, timp de doua luni.
In schimb, alte cursuri de Search Engine Optimization se desfasoara online si pot avea o durata de doar doua sau trei ore. Acest timp nu este suficient nici macar pentru insusirea cunostintelor de baza din domeniu, daramite pentru aprofundarea lor.
In al doilea rand, cursul SEO Jedi beneficiaza de experienta lui Ovidiu Joita, prin urmare este atat teoretic, cat si practic. Pe langa notiunile introductive si cele tehnice, cursantii au avut parte si de numeroase „teme pentru acasa”, spre exemplu realizarea unei arhitecturi de link-uri sau a unui advertorial in care sa insereze un link catre un site dat.
Toate aceste sarcini au fost gandite in urma activitatii desfasurate de iAgency de-a lungul anilor, cu sute de clienti din domenii precum fashion, turism, financiar sau e-commerce.
Cursul SEO Jedi iese in evidenta si prin numerosii invitati din domenii conexe marketingului online, care au sustinut prezentari in fata participantilor. Este vorba despre nume ca Liviu Taloi (specialist marketing online, Google Analytics si UX), Horia Neagu (specialist SEO) sau Razvan Gavrilas (owner CognitiveSEO, top 10 international SEO tools). Insa de departe cel mai important aspect il reprezinta acuratetea informatiilor.
Cursul sustinut de Ovidiu Joita este ancorat in realitatile prezentului, incluzand subiecte care tin de asa numitul „new SEO 2019”, precum indicatorii de User Experience sau valoarea brandului. „Cursul SEO s-a nascut pentru ca imi doresc o piata in care batalia intre agentiile de marketing online sa se dea la nivelul creativitatii, nu doar al cunostintelor tehnice”, conchide Ovidiu Joita. In total, in anul 2019, trei promotii au absolvit cursul SEO Jedi: in martie, iulie, respectiv noiembrie. Anul viitor, aceasta veritabila „scoala” de SEO isi deschide portile pentru o noua promotie de specialisti in domeniu.