Direcţia Impozite şi Taxe Locale din cadrul Primăriei Piteşti a instalat, pentru o perioadă de 60 de zile, sistemul electronic de dirijare şi ordonare -SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine). Este un sistem electronic util, modern şi economic, fiind recomandat în special instituţiilor publice care desfăşoară activităţi specifice de relaţii cu publicul.
Modul de utilizare este foarte simplu: 1. Selectarea serviciului dorit prin atingerea ecranului (touch screen); 2. Ridicarea bonului de ordine eliberat de unitatea principală. Bonul cuprinde, în afara numărului de ordine şi a ghişeului corespondent, şi următoarele informaţii: un mesaj de întâmpinare, denumirea serviciului solicitat, numărul persoanelor în aşteptare, data şi ora ridicării bonului de ordine.
Atunci când unul dintre ghişeele asociate serviciului ales anunţă vizual şi/sau vocal, cetăţeanul se deplasează cu bonul de ordine la ghişeul la care este chemat. Sistemul funcţionează la camera 46, intrarea B, acolo unde se desfăşoară următoarele activităţi: eliberarea certificatelor de atestare fiscală, scoaterea din evidenţa fiscală a mijloacelor de transport în cazul persoanelor fizice şi juridice, declararea clădirilor, terenurilor şi a mijloacelor de transport, în cazul persoanelor juridice, plata impozitelor şi taxelor datorate de către persoanele juridice, informaţii publice.