# Mai promite şi colectarea de idei pentru proiecte de la cetăţeni
Primăria Piteşti implementează din această lună un proiect de simplificare a procedurilor administrative pentru cetăţeni. În cadrul acestui proiect va fi dezvoltat modulul de bugetare participativă, ce permite alocarea unui buget şi colectarea unor idei de proiecte din partea membrilor comunităţii care au minimum 18 ani.
Propunerile vor avea rol consultativ pentru prioritizarea investiţiilor pe care municipalitatea doreşte să le realizeze. De asemenea, va fi dezvoltată o soluţie informatică menită să furnizeze digital fluxurile de lucru de bază din cadrul instituţiei printr-un portal de servicii adresate cetăţenilor, astfel încăt să nu mai fie nevoie de prezenţa fizică la sediul primăriei a celor interesaţi.
Prin portalul de e-servicii se vor putea desfăşura următoarele categorii de activităţi: obţinere Certificat de Nomenclatură stradală şi adresă; autorizaţii transport greu; autorizaţie taxi; viza anuală taximetrie; cazier profesional taxi; sesizări online – harta incidentelor; autorizaţie privind desfăşurarea activităţilor înregistrate în grupele CAEN 561, 563, 932; cerere ocupare domeniu public (acord pentru utilizarea temporară a locurilor publice în scopul desfăşurării de activităţi comerciale); înştiinţarea începerii lucrărilor de construire/desfiinţare; înştiinţarea terminării lucrărilor de construire/desfiinţare; avizarea autorizaţiei de spargere şi intervenţie pe domeniul public.
Vor fi implementate şi noi elemente de identificare şi securizare a actelor emise. Interfaţa site-ului web al instituţiei va fi îmbunătăţită, astfel încât să fie mai accesibila tuturor.