Ministerul Afacerilor Interne derulează proiectul „Management performant şi unitar la nivelul MAI pentru serviciile de urgenţă” cod SIPOCA 52, care constă în implementarea unor sisteme unitare de management al calităţii şi performanţei, precum şi a unei platforme informatice aferente monitorizării acestora cu scopul de a furniza servicii de calitate recunoscute la nivel internaţional pe domeniul situaţiilor de urgenţă.
În aprilie a fost îndeplinit cu succes al doilea obiectiv specific prin implementarea sistemului de management al calităţii ISO 9001:2015 la nivelul a 53 de structuri din cadrul MAI (Departamentul pentru Situţii de Urgenţă, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, Inspectoratul General de Aviaţie, Direcţia Medicală şi Centrul de Psihosociologie). Printre cele 41 de inspectorate judeţene petru situaţii de urgenţă unde a fost implementat proiectul precizat de află şi ISU Argeş, după cum ne-au informat reprezentanţii acestei instituţii.