Biroul de Informare şi Relaţii Publice al Tribunalului Argeș transmite că instanța și-a reluat activitatea şi că în acest moment nu mai sunt cazuri de Covid.
„Urmare a măsurilor adoptate de Adunarea Generală a judecătorilor Tribunalului Argeş la data de 23.11.2020, în sensul restrângerii activităţii în perioada 24 noiembrie – 8 decembrie, inclusiv, în raport de existenţa unui număr de 13 cazuri de Covid-19 confirmate, informăm că începând cu 9 decembrie activitatea instanţei se desfăşoară normal, cu soluţionarea tuturor cauzelor, indiferent de obiectul acestora. La acest moment, la nivelul instanţei nu mai există cazuri de Covid, efectivul instanţei fiind complet.
Totodată în contextul epidemiologic actual, adresăm rugămintea participanţilor la actul de justiţie să: * transmită. în continuare, documente/cereri pe e-mail sau fax şi de a consulta dosarele cu ajutorul aplicaţiei Info Dosar –http://www.curteadeapelpitesti.ro/Dosare_ecris.aspx, utilizând parola de acces (primită la înregistrarea dosarului); * utilizeze aplicaţia Şedinţe online pentru a obţine informaţii cu privire la desfăşurarea şedinţelor de judecată; * urmărească listele de şedinţă afișate pe portalul Tribunalului Argeş (organizarea şedinţelor de judecată pe ore) – http://portal.just.ro/109/SitePages/acasa_default.aspx?id_inst=109, pentru a afla orele fixate de completuri pentru strigarea dosarelor.
Accesul în incintă instanţei va fi permis doar persoanelor care au calitatea de părţi ori participanţi în procesele aflate pe rol în ziua respectivă şi doar în intervalele orare menţionate pe listele de şedinţă, care vor fi predate la jandarmi. La Arhivă şi Registratură, actele pot fi transmise pentru dosare prin fax la nr. 0248/210.888, pe adresă de email a instanţei tr-arges@just.ro sau prin poştă. Personalul din arhivă va asigură listarea şi înregistrarea documentelor sosite pe adresă electronică a Tribunalului”, a transmis conducerea tribunalului argeşean.