Programul direct cu publicul la Casa Județeană de Pensii Argeș, pe perioada stării de alertă, se desfășoară doar pentru: înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculări, care presupun anexarea unor documente în original * solicitarea ajutoarelor de deces * încheierea contractului de asigurare * ridicarea biletului de tratament balnear * activitatea de expertiză medicală.
Casa Județeană de Pensii dezvoltă activitatea de relații cu publicul la distanță, astfel că oferă informații pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon 0248.222.393, 0248.222.394, 0248.610.115, sau în scris la adresele: relatii@cjparges.ro, plati_pensii@cjparges.ro, evidenta_contribuabili@cjparges.ro.
Depunerea de documente prin e-mail se face după descărcarea de pe site-ulwww.cjparges.ro, de la capitolul „acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu actele doveditoare (în formate PDF, JPG, JPEG). Recomandarea este ca solicitările (cererile privind recalcularea pensiilor și documentele doveditoare, în original) se fie transmise prin poștă, cu confirmare de primire.
Un Comentariu
Mi Tika
” … RELAȚII CU PUBLICUL LA DISTANȚĂ … ”
Aveti si voi pe acolo un vorbitor de Limba Romana ?