Venind dintr-o perioadă în care ani la rând am fost obişnuiţi să plătim factura de energie şi gaz fără a pune prea multe întrebări, este greu să crezi că există o lume în care chiar contezi ca şi client. Sunt companii cărora nu le pasă dacă un client se supără din cauza unei nedreptăţi, corporaţii şi fonduri care nu au suflet şi nici conştiinţă umană, văd doar cifre şi rapoarte, precum un general cu o armată de un milion de soldaţi.
1. O companie condusă de oameni, pentru oameni
Primul motiv pentru care consider că vreau să fiu clientul „Energia Gas&Power” este că această companie este una în care contez ca şi client, iar dacă mă supăr şi vreau să plec, imediat cineva mă sună şi îmi oferă diverse avantaje pentru a rămâne şi a-i ierta dacă au greşit. Poate că pentru unii contează doar preţul, însă adevărul este că felul în care mă face să mă simt clientul unei companii, contează pentru mine şi mulţi alţii mai mult decât 10 bani mai puţin pe lună.
2. „La mulţi ani!” de ziua mea
De obicei nu răspund la telefoane de urări cu ocazia zilei de naştere, însă de data aceasta fiind apelat de pe un număr cu un format scurt, din curiozitate am răspuns şi mare mi-a fost mirarea când cineva de la compania de energie mă sună şi nu mă ameninţă cu „tăiatul” curentului – deşi acesta a fost primul meu gând când s-a prezentat angajata lor – ci îmi urează „La mulţi ani!” şi apoi mă întreabă ce pot îmbunătăţi pentru ca experienţa mea ca şi client al lor să fie una tot mai bună. Nu ştiu dacă ceea ce le-am propus se va materializa, însă am fost plăcut impresionat.
3. Preţ fix
De fiecare dată când aud la televizor că se majorează preţul la energie şi gaz, este ca un „Deja Vu” ce se tot repetă de câteva ori pe an. Este oare chiar necesară această mărire de preţ ţinând cont că noi oricum plătim deja mult comparativ cu alte ţări din Europa? Habar nu am, nu sunt specializat în acest domeniu, însă atunci când un agent al „Energia Gas&Power” mi-a bătut la uşă pentru a-mi oferi o variantă de „Preţ fix” mai că am sărit în sus de bucurie, deoarece era exact ceea ce căutam, însă nu aveam timp pentru a tot căuta oferte. Ce poate fi mai frumos decât să auzi că la alţii se măreşte preţul iar la tine este acelaşi de unu, doi sau chiar trei ani continuu!
4. Asigurarea locuinţei
Ştiu că în urmă cu câţiva ani legea ne-a obligat pe toţi la o asigurare de locuinţă, însă sub 10% au făcut aşa ceva, motivul principal fiind faptul că nu se prea întâmplă să îţi fugă terenul de sub casă, să te inunde râul sau să vină un cutremur de proporţii. Deşi am văzut că este o idee bună şi mi-am dorit să-mi iau o grijă din minte, se pare că am primit exact ce mi-am dorit în mod 100% gratuit şi fără nicio bătaie de cap. „Energia Gas&Power” a declanşat o campanie naţională pentru înnoirea contractelor şi îmbunătăţirea modalităţii de plată privitor la consumul de energie şi gaz. Cei care în această perioadă doresc un contract în acest sens vor primi automat şi „Asigurare de locuinţă” ce include câteva clauze benefice, pentru care nu voi plăti nimic!
5. Mereu în evoluţie. ..şi cu veşti bune
Poate că până nu demult ideea de a alimenta de la o anumită benzinărie de top era ilogică pentru că sunt mulţi clienţi care, ca tot omul, se uită şi la preţul carburantului. Deci, în această logică, de ce alimentează oamenii de la o benzinărie unde preţul este mai mare?! Simplu ‒ pentru modul în care sunt trataţi, pentru alte beneficii, şi pentru statut. „Energia Gas&Power” oferă aceste lucruri în mod gratuit, fără a mări preţul, ba chiar cu garanţia unui „Preţ fix” pe toată perioada contractuală, iar dacă sună prea bine, este pentru că acum atrage clienţi şi îşi clădeşte un nume, primii clienţi urmând a beneficia de cele mai bune oferte. Aşadar, este vorba de nou sau vechi, este o alegere între monopol şi libertate.
„Energia Gas&Power” – Libertatea de a-ţi alege Energia!
(P)